Translate

28 December 2013

JOHAN DAN ISTERI TINGGALKAN ANAK DEMI PEMINAT

Johan & Isteri Tinggalkan Anak-Anak Demi Peminat

..
Jarang sekali sebenarnya mereka pergi bercuti tanpa membawa anak-anak. Apatahlagi kalau bercuti ke luar negara. Namun kali ini, pelawak terkenal, Johan bersama isterinya, pelakon Ozlynn terpaksa meninggalkan ketiga-tiga anak mereka di rumah sementara mereka akan bercuti ke Vietnam pada pertengahan Februari depan.
Begitupun percutian tersebut bukanlah hanya mereka berdua tetapi khas bersama peminat-peminat. Menerusi pakej Jom Melancong Bersama Selebriti yang dianjurkan oleh AFS Pictures Sdn Bhd dan Al-Hijrah Vacation Sdn Bhd, pasangan suami isteri ini merancang mahu membawa kira-kira 70 orang peminat mereka.
"Kali ni kami pergi bercuti tak bawa anak-anak. Kami memang betul-betul nak luangkan masa bersama peminat. Nanti kalau bawa anak-anak, dah kita sibuk layan kerenah anak-anak pula. Lagipun mereka bersekolah, jadi saya tinggalkan mereka dengan ibu mertua saya.
"Saya pilih Vietnam sebab kos perbelanjaan untuk bercuti di negara ni tak lah besar Lagipun nilai mata wangnya kecil. Saya tahu yang peminat-peminat saya terdiri daripada golongan sederhana, jadi tak lah membebankan mereka yang nak ikuti percutian ni", kata Johan ketika ditemui pada sidang media pelancaran program tersebut bertempat di hotel De Palma, baru-baru ini.
Luar Negara Lebih Privasi
Dalam pada itu Johan memberitahu sesibuk mana pun beliau pada kerja, pasti akan ada masa untuk dia sekeluarga akan pergi bercuti dan destinasi luar negara menjadi pilihan mereka. Bukan tidak mahu menikmati tempat-tempat menarik di negara sendiri tetapi akui Johan, susah untuknya bercuti di dalam negara kerana seringkali beliau didatangi peminat.
"Kalau nak cuti, kami sekeluarga pilih luar negara sebab lebih privasi. Berbanding di sini, selalunya akan terserempak dengan peminat-peminat. Mereka semua minta nak bergambar.
"Saya kasihan dengan anak-anak saya sebab kalau ada peminat datang nak bergambar dengan saya, anak-anak terpaksa lah tunggu saya. Pernah mereka tunggu saya sampai lebih sejam dan mereka jadi tak selesa", katanya.
Sementara itu Ozlynn yang duduk di sebelah Johan spontan berkata, " Kalau misalnya nak bawa anak-anak jalan-jalan atau ke tempat macam pusat membeli belah atau taman tema, kena pilih hari bukan hujung minggu sebab kurang sikit orang.
"Kalau kami rancang nak bercuti, kena ikut masa Johan maksudnya, tengok bila dia boleh bercuti. Itu yang kadang-kadang terpaksalah anak-anak ponteng sekolah", tuturnya.
Walaupun begitu kata Johan, beliau tidak menyalahkan peminat-peminat sebaliknya menyedari dirinya sebagai seorang figura umum, beliau akan memberi layanan sebaik mungkin setiap kali didatangi peminat.

Malah menganggap layanannya sebagai penghargaan dan tanda terima kasih kepada peminat-peminatnya atas sokongan yang diberikan selama ini. Namun, beliau perlu juga menjaga hati anak-anaknya dan kerana itu menyebabkan mereka sekeluarga sering 'lari' ke luar negara untuk bercuti.
Sementara itu bagi yang berminat untuk pergi bercuti bersama Johan dan Ozlynn ke Vietnam, untuk maklumat lanjut bolehlah menghubungi talian 03-9286 6565 atau hotline 010-365 2335, 010-435 4871 atau 016-369 2236.

- mD

Malaysian Digest

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED