Translate

23 November 2016

Penyanyi nombor satu negara Datuk Siti Nurhaliza sanggup menahan sakit kerana kecederaan di kakinya demi meneruskan penggambaran

Siti Terpaksa Tahan Sakit Akibat 'Terpelecuk' Dalam Bilik Air


..
Penyanyi nombor satu negara Datuk Siti Nurhaliza sanggup menahan sakit kerana kecederaan di kakinya demi meneruskan sebuah penggambaran program percutian, baru-baru ini.
Memetik laporan mStar online, kecederaan yang dialami itu akibat beliau terjatuh di bilik air gara-gara kasut tumit tinggi yang dipakainya ketika menjalani penggambaran percutian berjudul CTDKtion di tiga negara iaitu Potugal, Sepanyol dan Dubai
"Saya ‘terpelecuk’ di dalam bilik air ketika itu saya pakai kasut tumit tinggi untuk makan malam di sebuah hotel. Lantai licin membuatkan saya hilang kawalan. Saya tidak ke klinik, hanya sapu ubat yang dibawa sahaja.
"Sakit dan bengkak juga kaki sebelah kiri tapi saya tidak berehat dan teruskan penggambaran, terpaksa jugalah tahan sakit. Nasib baik tidak terseliuh hanya lebam dan bengkak sahaja," katanya.
Program istimewa yang turut menampilkan suaminya Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa serta ahli keluarga yang lain itu akan bersiaran selama sepuluh episod bermula Januari tahun depan.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED