Translate

30 April 2014

Fazura nafi bermusuh dengan wartawan

Fazura nafi bermusuh dengan wartawan

29 Apr – Pelakon jelita, Nur Fazura menafikan spekulasi yang mengatakan dia memusuhi pihak media apabila memuat naik beberapa status yang dikatakan tidak berpuas hati terhadap wartawan.
"Semuanya bermula kerana dendam. Sebelum ini saya pernah menegur seorang wartawan kerana tersilap ejaan nama bapa saya. Bagaimanapun, selepas itu, perkara ini menjadi lebih besar.
"Bagi saya, jika dia mengambil teguran saya secara positif dan memohon maaf, tentu ramai pihak akan lebih menghormatinya.
"Tetapi saya dapat tahu, kejadian menegur kesalahan itu membuatkan segelintir wartawan tidak berpuas hati dengan saya dan merancang mengenakan saya," katanya kepada sebuah akhbar tempatan.
Pada masa sama, Fazura atau nama sebenarnya Nur Fazura Sharifuddin turut menjelaskan mengenai dakwaan kononnya dia bercium di tempat awam.
"Mengenai dakwaan saya bercium itu, saya sekadar bertanya, bercium bagaimana yang wartawan itu maksudkan? Begitupun, jawapan yang diberikan kepada saya sangat tidak menyakinkan dan pelbagai alasan diberi apabila saya bertanyakan mengenai gambar berkenaan."
Jelas Fazura lagi, dia tidak mahu lagi mengulas mengenai perkara itu.
"Secara logik, sebagai orang yang dikenali, takkanlah saya nak buat perkara tidak senonoh sedemikian di depan khalayak ramai."

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED