Translate

26 February 2014

Isu Kekasih Suami Orang : Hanez Suraya Nafi, Bakal Adakan Sidang Media

Isu Kekasih Suami Orang : Hanez Suraya Nafi, Bakal Adakan Sidang Media

Kredit foto Faisol Mustafa.Kredit foto Faisol Mustafa.
Baru saja beberapa minggu peminat dikhabarkan berita gembira tentang pelakon cantik Hanez Suraya ingin mendirikan rumah tangga tidak lama lagi, alih-alih timbul pula isu kekasih pelakon itu didakwa merupakan suami orang.
Memetik kenyataan di Harian Metro, Hanez berkata teman lelakinya yang hanya mahu dikenali sebagai R itu sebenarnya berstatus duda anak dua.
“Saya berkawan dengan R selepas dia bergelar duda dan bukan suami orang. Kenapa bekas isterinya memfitnah saya macam macam selepas saya dedahkan untuk berkahwin baru baru ini?” jelas Hanez Suraya yang juga menafikan lari dari media.
“Kalau betul saya rosakkan perkahwinan orang, kenapa keluarga lelaki memberi restu dan dia (R) sendiri yang melamar saya? Dakwaan saya menghasut lelaki itu untuk menceraikan isterinya tidak betul sama sekali,” tambahnya lagi.
Hanez Suraya juga berkata yang beliau akan mengadakan sebuah sidang media khas pada Khamis ini untuk menjelaskan perkara sebenar sekali gus mahu membersihkan namanya dari kontroversi ini.

sumber : Harian Metro



Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED