Translate

26 February 2014

Ana Dahlia Bakal Tamatkan Zaman Janda?

Tempah Baju Pengantin, Ana Dahlia Bakal Tamatkan Zaman Janda?

..
Nampaknya seorang lagi selebriti bakal melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi. Pelakon Ana Dahlia dikatakan bakal menamatkan zaman jandanya dengan pemuda pilihannya yang berusia 23 tahun. Malah pasangan itu khabarnya kini sedang sibuk membuat persiapan.
Lebih mengukuhkan lagi spekulasi apabila pereka fesyen pengantin, Ezuwan Ismail baru baru ini ada berkongsi sekeping gambar melalui Instagram beliau menunjukkan Ana Dahlia dan teman lelakinya hadir ke butik beliau.
..
Melalui gambar tersebut, pereka fesyen itu menulis yang mereka sudah selesai berbincang dan berterima kasih kepada pasangan itu kerana memilih beliau untuk mereka baju pengantin Ana dan si jejaka berkenaan (mungkin).
Ana Dahlia sebelum ini pernah menempuh alam perkahwinan. Dia pernah bergelar isteri kepada selebriti Chef, Chef Riz.
Ada yang kata, kalau benarlah akan berlangsungnya majlis perkahwinan ini bermakna ini adalah kali keempat Ana mendirikan rumah tangga.
Apapun, setakat ini tidak ada sebarang kenyataan rasmi daripada mulut tuan empunya badan. Tetapi kalau lah benar khabar ini, kami ingin mengucapkan tahniah dan semoga majlis kalian berjalan lancar.
..
- mD

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED