Translate

29 June 2014

Peminat Dedah Foto Isteri Artis Ditumbuk?

Peminat Dedah Foto Isteri Awie Ditumbuk?

..
Beberapa minggu lalu, timbul dakwaan mengenai seorang penyanyi rock juga pelakon bertindak memukul isterinya di sebuah bank di Ampang sehingga menimbulkan kekecohan.
Kemudian ada pula sumber yang mendakwa artis yang dimaksudkan adalah vokalis kumpulan Wings iaitu Awie. Namun, beberapa minggu lepas, Awie ada menafikan kejadian tersebut dan meminta pihak yang menuduhnya itu mengemukakan bukti.
Baru-baru ini, ada pihak yang mula menyebarkan foto seorang wanita cedera dimuka akibat dipukul dan dipercayai wanita tersebut adalah isteri Awie, Rozana Misbun.
Inilah gambar wajah wanita yang didakwa isteri Awie, yang tersebar di internet. Inilah gambar wajah wanita yang didakwa isteri Awie, yang tersebar di internet.
Menurut sumber yang boleh dipercayai, foto tersebut mula tersebar melalui aplikasi WhatsApps, tetapi kini ia sudah pun mula tersebar di Internet dan telah meraih perhatian ramai.
Kalau diteliti betul-betul foto tersebut, jelas ia menunjukkan wanita yang wajahnya iras isteri Awie ini, teruk dipukul.
Namun setakat ini dakwaan tersebut masih tidak dapat dibuktikan kesahihannya.
Malaysian Digest


Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED