Translate

27 August 2015

Ibu Kecewa Minta Bantuan Anak Sakit Tapi Dapat Mesej Lucah Sebagai Syarat Untuk Dibantu




Seorang ibu melahirkan rasa kecewanya selepas menerima beberapa mesej lucah daripada individu tidak dikenali yang cuba mengambil kesempatan terhadapa masalah yang dihadapinya.

Artikel yang pernah kami siarkan mengenai ibu berkenaan yang memohon sumbangan untuk mengurangkan bebanan yang ditanggung untuk merawat anaknya yang menghidapi penyakit kronik terpaksa mendedahkan nombor telefon untuk memudahkan perhubungan dengan orang yang ingin membantu.

Tetapi ada pihak yang tidak bertanggungjawab telah mengambil nombor telefon berkenaan dengan menyatakan ingin membantu tetapi perlukan 'balasan' yang tidak munasabah.

"Pada mulanya dia sms cakap nak beri bantuan tapi selepas itu saya tanya dia nak apa?."

"Saya memang terkejut apabila dia meminta saya melakukan aksi lucah dan jika saya melakukan perkara berkenaan dia akan masukkan wang bantuan, nasib saya tidak mempunyai telefon canggih, kalau tidak entah gambar-gambar pelik apa dia hantar" cerita ibu berkenaan dan terus tidak membalas sms tersebut.


Berikut adalah mesej yang dihantar kepada ibu berkenaan.






Apa yang admin boleh cakapkan ia sememangnya perbuatan yang tidak bertanggungjawab kerana mengambil kesempatan dengan kesusahan orang lain.

Kata-kata ibu itu buatkan admin sendiri rasa saya, katanya "saya hendak minta bantuan supaya anak saya cepat sembuh bukan minta untuk jual badan."

Apapun laporan pihak polis telah dibuat dan harap pihak polis dapat melakukan tindakan terhadap individu ini dan dihukum dengan setimpal. - Siakapkeli.my


Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED