Translate

31 May 2021

Singer Shila Amzah Gets Her Vaccine - Honestly it was a great experience, I’ve never been out alone all my life


Semua kat vaccination centre tadi dilayan dengan baik sangat Red heartHundred points symbol Tiba2 rasa macam berada dikayangan pulakSmiling face with smiling eyes Takyah potong2 queue ni , sama je.. Ikut je process yang sama in sha Allah berkat hidupPalms up together

 Saya telah divaksinasi ✌🏼

Alhamdulillah! Honestly it was a great experience, I’ve never been out alone all my life , I was nervous at first Tapi semua benda senang sangat..smooth je Thumbs upThumbs up Thanks to all the frontliners for making this happenRed heart

Jangan takut vaksin k , siapa yang takut jarum tu don’t worry ..sha sembang dengan nurse tu tadi cakap pasal my eyeliner la ( nurse tu tanya brand apa Rolling on the floor laughing) and she asked me if I’m ttc , I said 1 is enough for me for now Face with tears of joy tau tau je dah kena cucuk.

bagus dia tunjuk everything dari nama vaksin kat botol tu , dapat 0.5 ML , lepas cucuk pun dia tunjuk jarum tu dah habis 0.5ml.. it was a pleasant experience for me Hundred points symbol Alhamdulillah!

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED