Translate

06 December 2016

Pengacara Gegar Vaganza 3 Jihan Muse kesal dikaitkan dengan produk kecantikan beliau tak pernah guna


Jihan Muse Kesal Dikaitkan Dengan Produk Kecantikan Yang Beliau Tidak Pernah Guna


Seperti semua sedia maklum, Gegar Vaganza telah melabuhkan tirainya semalam di mana penyanyi Azharina Azhar dinobatkan sebagai juara pertandingan akhir Gegar Vaganza 3.

Namun disebalik kemeriahan konsert akhir Gegar Vaganza itu yang turut menjadi sebutan ialah nama pengacaranya, iaitu Jihan Muse atau nama sebenarnya Nuur Jihan Binti Musa.

Rata-rata peminat menyatakan beliau tampil sungguh berbeza pada konsert akhir itu di mana kulit wajahnya makin putih dan berseri-seri, ada peminat yang menyatakan dia menggunakan produk penaja yang menjadi penaja utama Gegar Vaganza.

Beliau dalam satu kenyataan dilihat agak terkejut dengan tanggapan peminat itu di mana katanya dia sebenarnya tidak menggunakan produk yang dimaksudkan oleh peminat.

"Sebenarnya saya takde makan produk jenama lain melainkan hanya produk Secret Skin White Kawaii Collagen sahaja sejak 4 tahun yang lalu."

"Saya tak boleh nak elak jika dikaitkan dengan produk selain Secret Kawaii Collagen sebab saya telah dipilih sebagai host Gegar Vaganza. Itu adalah pekerjaan saya sebagai host dan cukuplah kalau saya kata saya hanya mengacara rancangan tersebut tanpa dikaitkan dengan produk penaja program."

"Tapi buat masa ini memang satu-satunya produk yang saya guna ialah Kawaii Collagen Premium." katanya.

Menurut Jihan lagi, beliau telah menggunakan produk berkenaan sejak empat tahun lalu dan ternyata sesuai dengannya sehingga memperoleh hasil sebegini menyebabkan dia kini dilantik sebagai duta produk Secret Skin White Kawaii Collagen berkenaan untuk testimoni utama.

"Kawaii Collagen Premium ini memang bagi kesan cepat kepada saya untuk pemutihan kulit dan membuatkan kulit kita jadi segar berseri dalam masa yang singkat, tapi malam ini saya tak sempat bergambar dengan Kawaii Collagen Premium," Ulas Jihan Muse sambil ketawa mendedahkan rahsianya kecantikannya.
Kawaii Collagen Premium yang digunakan oleh Jihan sehingga berjaya 
mendapat hasil yang menawan seperti kini.

Hasil carian kami mengenai status Halal dan kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia ternyata ianya mempunyai kelulusan daripada dua badan utama ini.
Wajah Jihan Muse pada awal penampilannya dulu

Penampilan Jihan Muse ternyata mengejutkan ramai peminatnya apabila dia tampil begitu berbeza berbanding pada awal kemunculannya kulit beliau kelihatan agak gelap.


Antara komen peminat Jihan di Instagram

Dalam konsert Gegar Vaganza 3 yang diacarakan oleh beliau dan Nabil, Azharina berjaya menewaskan lima peserta lain iaitu Ameng, Intan Sarafina, Siti Sarah, Zarul dan G-mie.

Dengan kejayaan itu, penyanyi tersebut membawa pulang wang tunai sebanyak RM100,000, sebidang tanah lot banglo, pakej percutian ke Eropah, trofi dan peluang rakaman sebuah single terbaru terbitan Astro. - Siakapkeli.my

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED