Translate

18 September 2014

Amyra Rosli enggan dedah punca batal perkahwinan











15 Sep – Aktres jelita Amyra Rosli masih teguh dengan pendiriannya untuk tidak membuka mulut bagi menjawab kontroversinya apabila membatalkan perkahwinannya dengan aktor Dazrin Kamarudin pada 8 Ogos lalu.
"Saya rasa tak perlu bercerita panjang mengenai perkara ini kerana ianya tak akan habis. Tapi saya percaya, lambat laun orang akan tahu juga puncanya.
"Masa itu akan tiba namun bukan dari mulut saya. Saya tak mahu isu lain pula timbul selepas ini apabila berlaku percanggahan kenyataan.
"Lagipun pada awalnya saya hanya menangguhkan bukan membatalkan perkahwinan. Namun ia telah disalahertikan sehingga menyebabkan perkara ini semakin rumit," katanya kepada Sinar Harian.
Dalam pada itu, Amyra juga enggan mengulas lanjut mengenai isu pemulangan cincin pertunangan.
Terdahulu perkahwinan antara Amyra dan Dazrin telah dibatalkan turut mengaitkan nama pelakon Ramona Zamzam yang dikatakan menjadi puca, bagaimanapun Ramona telah tampil menafikan perkara itu.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED