Translate

25 April 2015

Identiti Perempuan Yang Mabuk Di Petaling Street Mungkin Model, Ex-Peserta Pengacara Jemputan Nona dan Dewi Remaja Shanna Avril



Shanna Avril - Identiti wanita bogel di petaling street terdedah.

Wanita yang berbogel di petaling street tersebut kononnya bernama Shanna Avril, berasal dari Sabah? seorang artis tempatan pada tahun 2006? adakah benar spekulasi ini?
Di artikel yang sebelum ini laman Facebook wanita tersebut didedahkan di forum Cari, namun profile tersebut telah dipadam beberapa jam selepas ia didedahkan.
Menurut pengguna laman-laman forum Cari juga, Shanna Avril juga adalah bekas artis tempatan, dia pernah muncul di majalah mangga, mengikuti pertandingan dewi remaja dan juga pernah 
mengikuti pertandingan pengacara nona dan mendapat tempat ke 2.
Selain itu dia juga pernah belakon, menjadi model dan mengacara. 



Adakah betul wanita tersebut adalah Shanna Avril? untuk mengelakkan fitnah kita jangan percaya terburu buru buat masa kini, mungkin juga pelanduk dua serupa. Kami akan kumpul lagi sebanyak mungkin maklumat mengenai isu ini.
[BACA] Nota : Maklumat berikut adalah hasil kumpulan daripada pendapat pengguna-pengguna laman sosial dan kesahihannya diragui, percaya atau tidak terpulang kepada anda untuk menilai sendiri, kami hanya menyampaikan maklumat.
Ingin Beritanisma tegaskan di sini, sehingga saat ini(25 April) identiti wanita berbogel tersebut masih lagi diragui, adakah wanita tersebut benar-benar Shanna Avril? ataupun pelanduk dua serupa? jangan kita membuat andaian melulu, kita elakkan fitnah dan kita tunggu sahaja pengakuan dari tuan punya badan sendiri kelak(jika ada).
Sumber: beritanisma.com




shanna Avril

gambar ihsan Mangga, 2006

Panas kisah video wanita mabuk mengamuk di petaling street bebaru ni lantas berbogel sakan, kabarnya identiti wanita yg disangka kokusyen itu telah dsebar, kataya dia Shanna Avril




Add caption




Sumber: http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=871896





Shanna Avril Google+ profile picture



Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED