Translate

29 September 2017

Lelaki yang menggelarkan dirinya Yang Amat Mulia Tengku Muhammad dari Kerabat Diraja Kelantan diburu polis



KUALA LUMPUR 28 Sept. - Seorang lelaki yang menggelarkan dirinya Yang Amat Mulia Tengku Muhammad dari Kerabat Diraja Kelantan diburu polis untuk membantu siasatan berhubung kes mendatangkan kecederaan di sini.



MUHAMMAD NAZULA MAT NAZI





Menurut kenyataan Ibu pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, suspek, Muhammad Nazula Mat Nazir, 40, tidak mempunyai pekerjaan dan beralamat terakhir di Kelantan.


“Suspek sebelum ini mengaku sebagai Tengku Besar Kelantan, bagaimanapun hasil siasatan mendapati dia bukan terdiri daripada golongan kerabat mana-mana negeri.

“Dia disyaki mencederakan seorang mangsa pada 1 Julai lalu di sebuah hotel di Jalan Ampang kira-kira pukul 11 malam,” katanya.

Sehubungan itu, orang ramai yang mempunyai maklumat atau mengenali suspek diminta menghubungi Pegawai Penyiasat Bahagian Siasatan Jenayah IPD Dang Wangi, Inspektor S. Praveen Kumar di talian 03-2600 2222 atau mana-mana balai polis berhampiran. - UTUSAN ONLINE



Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/berita/nasional/lelaki-menyamar-tengku-besar-kelantan-diburu-1.531756#ixzz4u2Jw9b2c
© Utusan Melayu (M) Bhd

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED