Translate

17 September 2017

Video Kedua Natasha Elyzza dan Fathia Latiff menjadi viral, Fathia Latiff sendiri mengaku dirinya berada dalam video kedua

Image result for fathia latiff video
Natasha Elyzza  dan wanita mirip Fathia Latiff









Fathia Latiff Mengaku Dirinya Dalam Video


Oleh RTKY Staff
16 Sep 2017, 01:09PM


Jika sebelum ini pelakon baru Natasha Elyzza yang turut terlibat sama dalam video Bigo Live yang kini tersebar di laman sosial menafikan bahawa wanita dalam video terbabit bukan Fathia Latiff, kini segalanya berubah apabila Fathia sendiri mengaku dirinya berada dalam video kedua yang turut tersebar



Melalui video kedua yang tersebar tersebut, Fathia kelihatan hanya berkemban. Pada mulanya, Natasha bagaikan cuba melindungi Fathia yang tiba-tiba muncul dalam keadaan berkemban tersebut. Menyedari dirinya berada di dalam video, Fathia kemudiannya keluar daripada rakaman.

Namun tidak lama kemudian, mungkin setelah didesak penonton aplikasi itu, Fathia kemudian bersuara – “mengaku je lah. Ha, Fathia”. Namun Natasha kemudiannya bagaikan berang dan bertanyakan kembali soalan kepada penonton.

Namun tidak diketahui sama ada adakah Fathia yang muncul dalam video pertama sebab Natasha kata bukan Fathia. Mungkin juga Fathia datang selepas video pertama tamat, boleh jadi juga’kan?



Apa pun, sebagai seorang selebriti yang sebenarya menjadi perhatian masyarakat dan kehidupan selalu diperhatikan, adalah baiknya untuk menjaga setiap tingkah laku. Tapi sebagai manusia, kesilapan tetap terjadi dan sepatutnya apa yang berlaku jadikanlah pengajaran. (rtky/s)


ROTIKAYA

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED