Terkejut juga apabila pertama kali kami melihat video yang sedang tersebar di laman sosial ketika ini. Menurut portal Beautifulnara, video tersebut datangnya dari applikasi Bigo dan seorang pelakon baru, Natasha Elyzza turut terlibat.
Lebih mengejutkan apabila kedua-dua individu tersebut dilihat menari dengan gaya yang sungguh menggiurkan selain hampir menampakkan payudara masing-masing malah pelakon baru tersebut turut memanggil nama – Kak Ya – dalam video tersebut.
Selain itu menurut sumber portal tersebut, pada hari rakaman video di atas di lakukan, Fathia Latiff sepatutnya menjalani penggambaran sebuah drama di Johor Bahru. Selain lewat hadir ke set penggambaran, pelakon wanita itu juga didakwa turut berada dalam keadaan kurang sedar.
Disebabkan perkara tersebut, pengarah bertindak menghalaunya serta mencari pelakon pengganti lain menggantikan Fathia. Sehingga kini, Fathia masih belum memberikan sebarang keterangan berkenaan perkara tersebut. Mungkin juga ada insan berwajah serupa, bukan?

Sama-samalah kita nantikan ketenrangan sendiri daripada empunya badan yang didakwa terlibat.(rtky/s)