Translate

06 July 2017

Video Daler Yusof terpegang dada Nelydia Senrose menaikkan rating drama




Gara-Gara Terpeluk Dada Nelydia Senrose

Diterbitkan: Khamis, 6 Julai 2017 6:47 AM
Mstar


Daler mengakui video yang menjadi tular baru-baru ini membantu dalam menaikkan rating drama lakonannya. Foto Instagram: @daleryusuf.
  (Ubah saiz teks)
PELAKON Daler Yusuf mengganggap penularan video dia tidak sengaja memeluk dada Nelydia Senrose  pada Sabtu lalu telah membantu menaikkan rating drama Encik Suami Mat Salleh Celup (ESMSC).
Namun Daler, 25, berkata drama lakonannya sudah menjadi trending sebelum video tersebut menjadi tumpuan di laman sosial.
"Ya, berkemungkinan video tersebut ada membantu juga menaikkan rating drama ESMSC. Tapi sebelum itu lagi, episod kedua pun sudah menjadi trending. 
"Cuma, kalau boleh selepas ini saya tidak mahu drama ini rating tinggi sebab kontroversi yang negatif," kata Daler ketika dihubungi mStar Online pada Rabu.
Tambah Daler lagi, dia meluahkan rasa syukur lakonannya diterima penonton dan terharu dengan sokongan penonton.
"Saya bersyukur dan terharu dengan sokongan peminat dan penonton. Biarpun drama ini baru sahaja ditayangkan pada Jumaat lalu, tapi ramai yang tak sabar nak menantikan episod seterusnya," ujar Daler.
image: http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2017/07/06/daler-video-bantu/~/media/57acd8d0cea74ba8bb89bd59ced2c4f0.ashx?la=en

Daler dan Nelydia pertama kali digandingkan dalam drama. Foto Instagram: @daleryusuf. 
Dalam pada itu, dia ada menghubungi Nelydia dan memohon maaf kepada pelakon wanita tersebut sejurus video itu tersebar.
"Selepas video itu tersebar, saya terus hubungi Nelydia dan minta maaf padanya. Dia faham dengan situasi yang telah berlaku dan tidak salahkan saya kerana benda itu tidak sengaja," jelasnya.
Menerusi laporan mStar Online, Sabtu lalu, Daler mengakui tidak sengaja memegang dada Nelydia dan telah memohon maaf kepada peminat yang tersinggung kerana kejadian itu.
Daler memulakan kerjaya sebagai model di usia 18 tahun dan mula melangkah ke dunia lakonan pada tahun lalu menerusi drama LipLap Raya di HyppTV.
Aktor ini mempunyai darah kacukan Uzbekistan di sebelah ayah manakalah ibunya berasal dari Kelantan.
Dia mula menjejak kaki di Malaysia pada usia 18 tahun dan ketika itu dia menyambung pelajarannya di Westminster International College, Subang.
image: http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2017/07/06/daler-video-bantu/~/media/653585394057422994ad8616a64e5aa9.ashx?la=en

Daler bermula sebagai seorang model dan mula berlakon pada tahun lalu. 
Berikut info mengenai Daler Yusuf: 
Nama penuh: Daler Yusuf Muhammad
Tempat lahir: Uzbekistan
Tarikh lahir: 31 Disember 1992
Umur: 25 tahun
Tinggi: 180 sentimeter
Perkara yang peminat tidak tahu tentang Daler: Seorang yang kelam kabut
Instagram: @daleryusuf
Tags / Kata Kunci:Nelydia Senrose , Daler Yusuf

Read more at http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2017/07/06/daler-video-bantu/#X1zgWSYrW0M09UHF.99

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED