Translate

08 August 2018

Populariti Shila Amzah Semakin Naik - rangkul anugerah artis paling popular dan ‘hot’ di China


Shila Amzah rangkul anugerah artis paling popular dan ‘hot’ di China

FMT Reporters | August 8, 2018



Ia bukan kali pertama bagi Shila memperoleh anugerah di bumi orang malah popularitinya di China seperti tidak pudar sebaliknya semakin meningkat naik.





Nampaknya Shila Amzah dan China sudah tidak boleh dipisahkan apabila beliau terus mendapat tempat khusus di hati rakyat China yang menggemari muzik.

Terbaru, Shila atau nama sebenarnya, Norshahila Binti Amzah merangkul 2 anugerah di Zhengzhou, China untuk kategori anugerah Most Popular South East Asian Artiste (Artis Paling Popular Asia Tenggara) dan Hottest International Artiste (Artis Antarabangsa paling ‘hot’).

Ia bukanlah kali pertama bagi Shila memperoleh anugerah di bumi orang malah popularitinya di China tidak pudar sebaliknya semakin meningkat naik.

Majlis anugerah itu, turut disertai artis dari China dan Taiwan yang terkenal seperti Fan Fan, Chyi Chin , Kumpulan CNK, Diana Yang dan ramai lagi.



Shila turut membuat persembahan pada majlis anugerah tersebut menyampaikan sebuah lagu Grady, “Miss You Tonight”.

Tersenarai dalam Forbes 30 under 30 Asia 2018 anugerah yang dirangkul diterima sebagai hadiah hari jadi ke-28 oleh keluarga Shila, khususnya ibu beliau, Fauziah.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED