Translate

11 February 2017

Neelofa confirms she is in a friendship with a member of the Selangor Royal Family


Neelofa admits she’s getting closer to member of royal family



ACTRESS and TV personality Neelofa (pic) has admitted that she is getting closer to someone in a royal family, reported Utusan Malaysia.
But she said that she did not want to publicise the relationship because it could lead to controversy.
Neelofa, 28, who runs a multi-million-ringgit business, denied that she was introduced to the man by her family members.
“I am still solo and he is also single. We are friends and our close relationship can be misunderstood by some people. I reserve any further comments,” she said.
Neelofa added that a member of the royal family concerned was aware of such talk.
She urged the public to respect her privacy.
“When I read some comments from netizens, my heart broke.
“I should not be pressured like this. Please give me some space,” she was quoted as saying








Read more at http://www.thestar.com.my/news/nation/2017/02/08/neelofa-admits-shes-getting-closer-to-member-of-royal-family/#yjMjod0YVgq2u2UL.99



KUALA LUMPUR 6 Feb. – Pengaca­ra popular, Neelofa mengaku ber­kawan dengan seorang kerabat diraja namun menjelaskan dia tidak berniat untuk memanjangkan berita itu yang sedang tersebar dalam kalangan rakan artis dan wartawan.


Artis bertaraf jutawan itu berkata, hal ini kerana dia bimbang perkara itu mencetuskan dakwa­an-dakwaan yang tidak berasas.


Neelofa, 28, menjelaskan, hubu­ngan yang sedang terjalin antara dia dan kerabat diraja berkenaan juga bukan diatur oleh keluarga seperti yang digembar-gemburkan.


“Saya masih solo dan dia (kerabat diraja) pun sama. Saya tidak nafikan kami berkawan cuma status saya sebagai selebriti dan dia sebagai kerabat tidak boleh lari daripada andaian orang.


“Anda semua sudah cukup bijak untuk menilai sama ada saya layak atau tidak untuk bercakap tentang hal ini. Saya pilih untuk tidak mengulas,” katanya kepada pemberita dalam majlis pelancaran koleksi tudung baharu, Lady Lofa sempena ulang tahunnya yang ke-28 di sini hari ini.

Image result for neelofa kerabat selangor


Tambah Neelofa, dia juga pasti kerabat berkenaan tahu tentang desas-desus tersebut.


Mengulas lanjut, Neelofa juga merayu untuk orang ramai memahami situasi yang dihadapinya dan memberi ruang kepadanya untuk meneruskan kehidupan.


“Bila saya baca komen netizen, hati saya hancur. Saya tidak layak untuk ditekan sebegini. Tolong beri saya ruang,” katanya.


Neelofa juga enggan mengulas lanjut tentang status hubungan­nya dengan pelakon, Fattah Amin.


“Sebelum ini, saya pernah beritahu memang kami pernah bersama semasa penggambaran Suri Hati Mr. Pilot. Tetapi apa yang terjadi antara saya dan Fattah, hanya kami berdua sahaja yang tahu,” katanya.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED