Translate

25 October 2016

Pelawak dan pengacara Nabil Ahmad berhasrat membuat permohonan maaf secara terbuka kepada penyanyi Elly Mazlein atas keterlanjurannya


Nabil Ahmad Mohon Maaf Terlanjur Kata Buat Elly Mazlein
MStar


Nabil Ahmad
(Ubah saiz teks)

PETALING JAYA: Pelawak dan pengacara Nabil Ahmad berhasrat untuk membuat permohonan maaf secara terbuka kepada penyanyi Elly Mazlein atas keterlanjurannya ketika mengusik penyanyi itu pada konsert kedua Gegar Vaganza musim ketiga (GV3) pada malam Ahad lalu.

Nabil, 33, berkata, dia perlu membuat permohonan maaf tersebut atas dasar untuk menjaga hati peminat-peminat fanatik Elly Mazlein yang berasa kurang senang dengan lawak yang mengaitkan status janda penyanyi berkenaan.

"Kalau mereka rasa tidak senang dan marah dengan lawak saya itu, saya akan buat permohonan maaf secara terbuka pada malam konsert akan datang supaya ia dapat meredakan marah mereka.

"Saya dan Elly Mazlein tiada apa-apa masalah kerana lawak itu sudah dibuat ketika latihan lagi. Cuma penonton dan peminat sahaja yang tidak boleh terima, jadi saya tidak kisah jika mereka mahu saya buat permohonan maaf kepada Elly asalkan mereka puas hati," ujarnya kepada mstar Online.

Nabil dikecam teruk netizen berikutan lawaknya yang dianggap kasar dan tidak menghormati penyanyi lagu Usah Ditambah Bara Yang Tersimpan itu pada konsert GV3 yang berlangsung Ahad lalu.






Peminat tidak terima Nabil jadikan Elly Mazlein bahan lawak.

Dalam GV3 minggu lalu Nabil telah bergurau dengan berkata; "macam ini punya cantik pun berpisah jua" yang dianggap oleh peminat sebagai mempersendakan penderitaan yang dilalui Elly Mazlein.

Dalam pada itu, Nabil berkata, dia sememangnya sudah bersedia untuk menerima kritikan netizen sejak bermulanya program realiti nyanyian popular itu.

"Saya sedar orang menonton rancangan ini hanya untuk cari silap kami sahaja dan secara jujurnya saya tidak kisah langsung kerana kecaman itu membuatkan mereka untuk terus menonton.

"Saya tidak kisah dikecam asalkan rating program tersebut meningkat. Ini terbukti pada konsert pertama sahaja penonton meningkat 40 peratus daripada musim kedua lalu," ujarnya.

Sementara itu, Nabil berkata, dia terpaksa mencari cara yang berlainan bagi menjadikan pengacaraannya untuk program ini berbeza daripada program nyanyian lain.

Katanya, dia tidak mahu program tersebut hanya dianggap bagus semata-mata.

"Pada saya lawak kasar saya tidak mengecilkan hati peserta pun kerana peserta rancangan ini semuanya artis yang sudah lama dalam industri hiburan.

"Mereka sudah biasa dengan gosip, jadi apalah sangat dengan lawak saya itu. Rancangan ini hanya lebih kepada drama dan bukan pertandingan nyanyian biasa,"ujarnya.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED