Translate

13 February 2015

Nyanyian Siti Nurhaliza Tribute Buat Nik Aziz Kini Viral (Video)

Video: Nyanyian Siti Nurhaliza Tribute Buat Nik Aziz Kini Viral


Pemergian Musyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat boleh kita lihat sebagai satu kehilangan yang besar dan amat dirasai oleh seluruh rakyat Malaysia.

Ia sekaligus menunjukkan begitu beliau disegani baik pihak lawan ataupun kawan degan keperibadian Allahyarham sebagai seorang ulamak.

Sekiranya diperhatikan di status lama sosial, Facebook dan Twitter hari ini dibanjiri dengan ucapan takziah dari kalangan malasyarakat termasuklah selebriti negara.

Sebuah video bersama lagu latas dari nyanyian penyanyi nombor satu nega, Dato Siti Nurhaliza Taruddin yang dijadikan tribute buat Allahyarham kini menjadi viral.


Video lagu berjudul Lelaki ini sekaligus mencetus perasaan yang hiba serta sayu buat masyarakat mengenangkan pemergian Allayarham.

Setiap kata-kata dalam lagu ini seolah-olah menggambarkan kehidupan dan perjuangan Tuan Guru Dato Nik Abdul Aziz ketika hayatnya masih ada.

Selain itu turut diselitkan dengan gambar kunjungan hormat Dato Siti Nurhaliza bersama suaminya pada suatu ketika dahulu.

Selain itu Siti Nurhaliza turut mengucapkan tahziah malam adi menerusi akaun Instragram beliau. - Siakapkeli.com.my


Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED