Translate

24 October 2019

Cleopatra @ Nur Fathiah , Syed Saddiq sudah membersihkan nama saya!


Syed Saddiq cukup, henti ambil kenyataan bekas suami, kata Cleopatra_x3
 Hasbullah Awang Chik,Malay Mail 3 hours ago



KUALA LUMPUR, 24 Okt — Pengarah Cleo International menggesa kemelut yang melanda dirinya dihentikan bagi mengelak kenyataan tidak tepat.

Nur Fathiah Syazwana Shaharuddin berkata kenyataan Menteri Belia dan Sukan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman sebelum ini sudah cukup memberi pencerahan.

“[Saya] menggesa media, tolong berhenti mengambil kenyataan daripada sesiapa yang mendakwa mengenali saya termasuk bekas [suami] saya. Elakkan maklumat salah.

“Syed Saddiq sudah membersihkan nama saya dan saya fikir ia lebih dari cukup,” tulisnya di Instagram hari ini.

Bekas suami Fathiah, Datuk Nasir Yaacob semalam menafikan wanita itu adalah transgender malah ibu kepada dua anaknya yang lahir di Hospital Gleneagles Kuala Lumpur.

Syed Saddiq sebelum ini didakwa ada hubungan dengan Fathiah berikutan foto satu mesyuarat di Putrajaya tular di media sosial.

Ahli parlimen Muar bagaimanapun mendakwa Fathiah hadir sebagai delegasi daripada penjana sukan elektronik tempatan Orange E-sports.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED