Translate

25 March 2014

Malaysia Airlines MH370: Selebriti Popular Ucap Takziah &, Kongsi Kesedihan

Insiden MH370: Selebriti Popular Ucap Takziah, Kongsi Kesedihan

..
Tepat jam 10 malam (Isnin) malam tadi, seluruh dunia bertumpu dengan perkembangan terkini mengenai insiden kehilangan pesawat MH370. Satu berita yang cukup mengejutkan dan sangat menyedihkan kita semua.
Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam satu sidang media khas mengumumkan bahwa penyiasat dari Cawangan Siasatan Kemalangan Udara United Kingdom (AAIB) mengesahkan pesawat milik Malaysian Airlines MH370 yang hilang dari radar sejak 8 Mac lalu disahkan berakhir di Selatan Lautan Hindi.
"Dengan kesedihan yang amat mendalam, saya ingin memberitahu mengenai data terbaru, penerbangan MH370 berakhir di Selatan Lautan Hindi"- Najib Razak.
Terkejut dengan berita itu, namun kita sebagai manusia kita semua pasrah dan redha. Rata-rata masyarakat mengucapkan takziah kepada seluruh ahli keluarga bagi 239 penumpang pesawat terbabit dan mereka turut berkongsi kesedihan. Termasuk juga para selebriti tanah air yang meluahkan kesedihan serta ucapan takziah mereka menerusi laman sosial Twitter, Facebook dan Instagram masing-masing antaranya:
..
..
..
..
..
..
..
MD mengucapkan takziah kepada seluruh ahli keluarga penumpang pesawat terbabit dan semoga  mereka semua diberikan kekuatan dan tabah menerima berita ini. Al-Fatihah.

- mD





Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED