Translate

16 December 2014

Pelakon janda anak tiga baru-baru ini dilaporkan telah ditangkap khalwat dengan suami orang.

Puteri Mardiana Dicekup Dengan Suami Orang



Portal Astro Gempak hari ini mendedahkan siapakah pelakon janda anak tiga yang baru-baru ini dilaporkan telah ditangkap khalwat dengan suami orang.

Menurut Astro Gempak, pelakon itu adalah Putri Mardiana Zainal Abidin dan dia dicekup dengan seorang lelaki yang bernama Shahrizam Abdullah yang sudah bergelar suami orang.

Menurut laporan dari Astro Gempak, mereka berdua dikatakan sudah berkenalan sejak setahun yang lalu dan Shahrizam, atau nama samarannnya Ejump sudah mempunyai seorang anak perempuan berusia dua tahun.

“Shahrizam berstatus suami dan mempunyai seorang anak perempuan yang masih kecil berusia 2 tahun.

“Tidak dinafikan Shahrizam dan isterinya mempunyai masalah rumahtangga dan sedang ‘turun-naik’ mahkamah.

“Rumahtangga mana yang tidak ada pasang surutnya, tetapi tidak sepatutnya si isteri diperlakukan sedemikian rupa,” memetik laporan dari Astro Gempak dari sumber yang tidak mahu namanya disiarkan.

Selain itu, laporan dari Astro Gempak itu juga ada mendedahkan gambar lelaki yang didakwa kekasih kepada pelakon tersebut.




“Shahrizam atau ‘Ejump’ ni aktif dengan sukan kereta, rasanya mereka berkenalan ketika si pelakon itu sedang bercinta dengan seorang lelaki lain (bujang).

“Boleh dikatakan pelakon wanita tersebut main kayu tiga la...Di belakang kekasihnya, dia senyap-senyap menjalin hubungan dengan ‘Ejump’.

“Apa yang kami (rakan-rakan) kesalkan, Putri Mardiana seorang ibu dan pernah bergelar isteri…Masakan dia tidak dapat memahami perasaan seorang wanita lain? Mengapa tidak diletakkan dirinya di tempat isteri ‘Ejump’? ” luah sumber menerusi nota suara Whatsapp

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED