Translate

11 March 2015

Actress Diana Danielle is keeping mum on a controversial photoshoot which depicted her wearing a sexy black bra while posing with an American flag.


 Diana Danielle declines to comment on sexy photoshoot
Actress Diana Danielle is keeping mum on a controversial photoshoot which depicted her wearing a sexy black top while posing with an American flag. The 24-year-old actress has chosen not to respond to media queries over the photoshoot. She, however, posted on Instagram on Monday, “Freedom is being you, without anyone’s permission.” Attempts to get comments from her manager, Fadzil Zahari and husband, Farid Kamil Zahari, were unsuccessful.


Diana Danielle Tampil Seksi Untuk Esquire Malaysia - ROTIKAYA20150308_1076


Oleh RTKY Staff pada 
09 March 2015, 12:03AM
Ketika kali pertama menyelak helaian Esquire Malaysia keluaran bulan ini, kami dikejutkan dengan gambar Diana Danielle yang tampil sungguh berani dalam edisi terbaru majalah tersebut yang berkemungkinan membuatkan nama selebriti bergelar ibu ini kembali bermain di bibir media semasa.
Melalui temubual bersama majalah tersebut, Diana banyak bercerita mengenai bagaimana permulaan kariernya di mana dia lebih selesa untuk memilih karya yang berkualit dan yang benar-benar berpotensi menaikkan namanya.
“Saya sangat memilih jika berkenaan dengan projek. Realitinya banyak skrip yang anda dapat adalah hanya membuang masa. Biarpun saya hanya mengambil satu atau dua projek dalam setahun, ia adalah projek yang betul-betul mampu melonjakkan nama saya,” jelasnya lagi sambil memberitahu dia tidak ambil kisah langsung mengenai populariti dan hanya mementingkan hasil kerja yang terbaik.
Malah dalam masa yang sama juga Diana berkongsi kisah kesukaran hidupnya sehingga ada satu ketika, ibunya, Norsiah Ramli, terpaksa menjual rumah demi meneruskan kehidupan.
“Kesukaran hidup yang dihadapi ketika masih masih kecil membuatkan saya mudah untuk menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling” jelasnya di dalam temubual bersama majalah tersebut sambil mengakui dia sebenarnya sangat berminat untuk bergelar penyanyi. (rtky/syfq)


Diana Danielle Tampil Seksi Untuk Esquire Malaysia - ROTIKAYA20150308_1077

Diana Danielle Tampil Seksi Untuk Esquire Malaysia - ROTIKAYA20150308_1080


Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED