Translate

29 July 2018

Penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz mengaku dengan kehadiran Ayden Adrean, mengubahnya menjadi manusia lebih bertanggungjawab

Anak Ubah Aliff Jadi Manusia Lebih Bertanggungjawab


..
Penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz, 27, mengakui, pengalaman pernah terpalit dengan kontrovesi lalu bukan saja memberi pengajaran malah menjadikan dia kini seorang insan lebih matang.
Lebih-lebih lagi dengan kehadiran Ayden Adrean, setahun lalu juga mengubah Aliff menjadi manusia lebih bertanggungjawab untuk menggalas peranan sebagai ketua keluarga.
Penyanyi kelahiran Singapura itu berkata, dia kini semakin menitikberatkan soal keluarga, malah semakin teliti dalam soal masa kerana tidak mahu terlepas momen melihat anak kesayangan membesar di depan mata.
"Ayden sudah semakin banyak kerenah dan sebagai ayah, saya perlu pandai membahagikan masa antara kerjaya dan keluarga. Jadual kerja saya agak padat, jadi saya perlu mencuri masa untuk bersama Ayden.
"Saya bekerja keras demi masa depan anak. Setiap tawaran yang datang saya terima dengan penuh syukur. Alhamdulillah, rezeki untuk Ayden sentiasa ada," katanya seperti yang dilaporkan BH online
Mengakui masih terlalu awal untuk memikirkan soal cahaya mata kedua, suami kepada Bella Astillah itu berkata, dia kini semakin memahami erti sebenar kehidupan berkeluarga.
"Seperti ibu bapa lain, saya dan isteri juga mempunyai perancangan tersendiri untuk masa depan Ayden. Sudah tentu, kami mahu dia mengecapi kehidupan yang terbaik dan itu yang sedang saya usahakan," katanya.
Dalam pada itu apabila penyanyi lagu Sayang Sayang itu berkata dia bersyukur kerana namanya kini lebih menyerlah menyerlah sebagai pelakon. Namun, itu tidak bermakna dia sudah melupakan dunia seni suara. Cuma buat masa ini dia masih belum bertemu material yang serasi untuk kembali fokus kepada kerjaya itu.
"Lakonan memang memenatkan, tetapi saya puas apabila penonton memberikan pelbagai komen positif. Sama juga seperti nyanyian, tetapi saya tidak boleh mengejar kedua-duanya serentak. Saya lebih selesa selesaikan satu persatu kerja.
"Ketika ini, saya lebih fokus kepada bidang lakonan, pada masa sama, turut mencari material yang sesuai sebelum kembali ke studio rakaman. Insya-Allah, akan ada lagu baharu daripada saya. Cuma, saya tidak mahu umumkan terlalu awal.
"Ketika ini, ada beberapa tawaran berlakon yang sedang menanti. Saya juga perlukan masa untuk berehat seketika dan memberi tumpuan kepada keluarga. Mungkin selepas itu, baru saya boleh aktif menyanyi semula," katanya yang akan muncul dengan drama baharu, 13 episod bulan depan.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED