Translate

30 July 2017

Pelakon Yang Meletup Sekarang Hannah Delisha mengakui menerima banyak kiriman gambar dan mesej berbaur lucah di Instagram .

Tak Layan Mesej Lucah

..
Sejak membintangi drama Mencintaimu Mr Photographer, pelakon Hannah Delisha mengakui menerima banyak kiriman gambar dan mesej berbaur lucah di Instagram
.
Memetik laporan Harian Metro, gadis berusia 21 tahun itu berkata dia turut menerima beberapa mesej cinta daripada lelaki termasuk pelajar sekolah.
"Sejak drama ini ditayangkan di saluran Astro Ria, ruangan Direct Massage (DM) Instagram dihujani pelbagai mesej. Ada antaranya gambar dan mesej lucah dan tidak kurang juga yang meluahkan perasaan cinta.
"Namun saya tak layan pun semua mesej itu kerana bimbang mereka bertindak lebih lagi. Jadi, jadi terbaik saya buat tak tahu saja. Lagi satu, kalau saya membalas mesej itu nanti mereka akan terus berharap saya terus melayan mereka,” katanya.
Tidak mahu mengambil pusing mengenai perkara itu sebaliknya dia menganggap ia sebahagian daripada cabaran menjadi anak seni.
"Saya malas balas mesej-mesej itu. Nanti timbul isu lain pula. Namun, saya berterima kasih kepada peminat yang sentiasa memberikan komen positif dan kata-kata semangat,” katanya.
Drama fenomena ini menggandingkan Hannah dan Syafiq Kyle sebagai pelakon utama.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED