Translate

05 July 2017

Nur Sajat Di Kecam Teruk Kerana Status Datang Bulan....


Kerana Status Datang Bulan Nur Sajat Di Kecam Teruk!
07:55:00 Artis, Hiburan





Nur Sajat kini lebih popular sebagai usahawan produk kosmetik yang sering mencetuskan kontroversi dan berpengaruh di Malaysia. Bila sebut sahaja namanya, dari budak kecil sehinggalah warga emas pun ramai yang mengenalinya.



Bukan sahaja disebabkan kontroversi dirinya yang dikatakan khunsa, jutawan kosmetik ini juga memang terkenal lantang bersuara dan cakap lepas di media sosial.
Baru-baru ini Nur Sajat telah mengeluarkan satu posting di Facebook yang dikatakan tidak sesuai dan kurang sopan untuk diberitahu secara umum. Dalam postingnya, Nur Sajat menulis status bahawa dia period atau datang bulan dan pada masa yang sama dia mengeluh kerana tidak mempunyai tuala wanita pada ketika itu. Salah seorang netizen menegur atas tindakannya itu agak memalukan kaum wanita;


"Jika anda ini perempuan atau lelaki sekali pun untuk katakan period di laman sosial, rasanya malu sajalah. Kami kaum hawa nie tak ada pula nak update period ke apa. Sebab kami tahu benda tu tak perlu pun nak diberitahu dilaman sosial . maaf . terima kasih"


Sumber : Instagram Nur Sajat
- Kaki Share

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED