Translate

29 May 2017

Jumlah tontonan bagi Hero Seorang Cinderella, gandingan Fattah dan Fazura mengatasi fenomena Suri Hati Mr Pilot gandingan Fattah Amin dan Neelofa




Fattzura Berjaya Kalahkan Lofattah?
Oleh RTKY Editor
28 May 2017, 11:05AM


Tak dinafikan fenomena Suri Hati Mr Pilot gandingan Fattah Amin dan Neelofa sebelum ini sangat hebat, pun begitu menurut ruangan Cik Pang, dikatakan jumlah tontonan bagi drama terbaru, Hero Seorang Cinderella, gandingan Fattah dan Fazura telah mengatasi kejayaan drama itu.

“Saat ini Cik Pang percaya penerbit dan pengarah Michael Ang adalah manusia paling gembira di muka bumi ini apabila dikhabarkan drama bersiri terbaru produksinya, Hero Seorang Cinderella, memperoleh jumlah tontonan tinggi sebaik disiarkan di Astro Ria”


“Lebih membanggakan dikhabarkan jumlah tontonan Hero Seorang Cinderella mengatasi kejayaan drama bersiri Suri Hati Mr Pilot. Teman Cik Pang yang mengikuti drama ini kebanyakannya memberi komen positif. Kata mereka, kekuatan Hero Seorang Cinderella terletak pada Fazura”

“Sebagai pelakon berpengalaman, Fazura memberi penuh penghayatan pada watak dijayakan. Malah kalau diperhatikan persembahannya seperti dia menjayakan filem dan bukannya drama bersiri,” tulisnya menerusi ruangan Cik Pang di Harian Metro mengenai kejayaan Fattzura.

Malah pada kali ini juga, ramai mengatakan lakonan Fattah lebih mantap berbanding dulu sehingga ada yang mendakwa beliau pelakon kayu. Menurut Cik Pang, mungkin juga kerana digandingkan dengan pelakon hebat seperti Fazura sehingga wujud keserasian antara mereka. (rtky/w)






Read more: https://www.rotikaya.com/fattzura-lebih-hebat-dari-lofattah/

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED