Translate

26 April 2017

Masalah Teknikal membuat seperti persembahan syamel di Anugerah Meletop kelihatan sumbang apabila ditonton menerusi televisyen.

Syamel Terkejut Suara Sendiri Sumbang

Diterbitkan: Selasa, 25 April 2017 6:45 AM
Syamel menyifatkan nyanyiannya kedengaran sumbang dan tidak mengikut tempo di televisyen ketika Anugerah MeleTOP Era 2017 mungkin disebabkan masalah teknikal.
  (Ubah saiz teks)
PETALING JAYA: Penyanyi Syamel tidak menyalahkan netizen yang mengkritik nyanyiannya sumbang dan tidak mengikut tempo ketika mengadakan persembahan pada acara karpet merah Anugerah MeleTOP Era 2017 (AME2017) pada malam Ahad lalu.
Ini kerana kata Syamel, dia sendiri terkejut ketika menonton siaran ulangan acara itu dan tidak menyangka persembahannya itu kelihatan sumbang apabila ditonton menerusi televisyen.
"Saya tidak pasti apa yang berlaku tetapi apabila saya menonton sendiri persembahan saya di televisyen ia memang ke 'laut'.
"Wahal semasa menyanyi secara langsung rasanya tiada sebarang masalah malah nada nyanyian saya juga baik dan mengikut tempo.
"Malah saya hadir sesi latihan sebagai mempersiapkan diri selain untuk memastikan tidak akan timbul masalah," katanya kepada mStar Online.
image: http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2017/04/25/syamel-nyanyi-sumbang/~/media/799f4edd416341198c2bbc169d93a722.ashx?la=en

Antara komen netizen mengenai persembahan Syamel.
Kata Syamel, pada mulanya dia terkejut menjadi sasaran netizen kerana ketika dia menyanyikan lagu secara langsung, tidak sebarang masalah timbul.
Bagaimanapun kata Syamel nyanyiannya kedengaran sumbang di televisyen mungkin disebabkan masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan.
"Apa yang saya perhatikan penonton yang berada di karpet merah semua menyanyi bersama dan tiada pula beritahu saya menyanyi sumbang.
"Saya sendiri tidak pasti mengapa dalam televisyen nyanyian saya sumbang dan ia mungkin kerana masalah teknikal," jelasnya.
Sementara itu, Syamel berkata, penonton meluahkan perasaan tidak puas hati mungkin kerana lagu tema AME2017 yang dinyanyikannya itu disukai ramai.

Read more at http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2017/04/25/syamel-nyanyi-sumbang/#GcoASOoRsCwEjSXA.99

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED