Translate

13 December 2016

Clip of couple throwing a wet towel at a Syuen Hotel Receptionist Goes Viral




Kejadian pada 8 Disember 2016 di Hotel Syuen, Ipoh. Tetamu bernama Sheikh Zuliskandar dan isterinya bernama Nories Ismail melayan pekerja hotel ibarat sampah. Begini adab dan tertib seorang yang bernama Sheikh yang meletakkan tuala di dalam lubang jamban. Juga, si isteri pula datang ke kaunter ketika checkout dan membaling tuala ke arah seorang wanita berusia berumur 50an yang brkerja di kaunter hotel dan menengking pekerja tanpa ada kesalahan yang dilakukan oleh pekerja. Sebelum ini, si suaminya pernah mencampak duit kepada reception ketika checkout ke muka pekerja ters


Rejected couple go crazy at hotel

THE STAR
    Weird action: CCTV footage showing the woman throwing wet towels at the receptionist in the hotel.
    Add caption
    Weird action: CCTV footage showing the woman throwing wet towels at the receptionist in the hotel.

    A COUPLE allegedly threw towels into the toilet bowl of a hotel room in Ipoh when the housekeeping department refused to provide them with more towels, reported China Press.
    The wife was also caught on CCTV throwing wet towels at a Syuen Hotel receptionist, a clip of which had since gone viral on social media.
    Hotel director Maggie Ong confirmed that it happened at about 12.30pm on Thursday.
    She explained that four towels were provided to each room and the hotel had initially obliged the couple’s request for more.
    However, when they asked for extra towels again, the hotel had to turn them down.
    According to the daily, the couple kept re­­questing for extra towels and pillows during their stay there.

    Wanita Lempar Tuala Kepada Staff Hotel Syuen, Ipoh

    Luahan Nories Ismail Wanita Lempar Tuala Kepada Staff Hotel Syuen, Ipoh | Ini bkn pasal xtau crita ka tau crita sbenar tp ADAB, dr video tu pn dh tau mmg pompuan ni xdk adab..klu bini aku yg kna cmtu mkn kaki ngn taik la jwbnya



    Kejadian ini pada 8 Disember 2016 di Hotel Syuen, Ipoh. Pelanggan bernama Sheikh Zuliskandar dan isterinya bernama Nories Ismail melayan pekerja hotel ibarat sampah.

    Begini adab dan tertib seorang yang bernama Sheikh yang meletakkan tuala di dalam lubang jamban.

    Juga, si isteri pula datang ke kaunter ketika checkout dan membaling tuala ke arah seorang wanita berusia berumur 50an yang brkerja di kaunter hotel dan menengking pekerja tanpa ada kesalahan yang dilakukan oleh pekerja.

    Sebelum ini, si suaminya pernah mencampak duit kepada reception ketika checkout ke muka pekerja tersebut.

    Gambar tuala dalam mangkuk tandas turut disebarkan di media sosial. Kakitangan berkenaan berkata, kejadian berlaku ketika dia membantu kerja di kaunter pendaftaran, kira-kira jam 2.30 petang.

    "Wanita itu secara tiba-tiba datang ke kaunter dan membaling dua tuala basah ke muka saya sambil membebel membuatkan saya terkejut. Dia yang dipercayai tidak puas hati selepas permintaannya dan keluarga untuk mendapatkan tuala lebih tidak dilayan, kemudian terus beredar," katanya.

    Pekerja wanita berusia 50 tahun itu yang enggan namanya disiarkan, berkata pihak hotel tidak dapat memenuhi permintaan pelanggan itu kerana keluarga berkenaan dijadual mendaftar keluar pada hari kejadian.

    "Mereka juga sudah beberapa kali diberi tuala dan bantal tambahan selepas mendaftar masuk pada hari sebelumnya. Semua barang yang diminta dan diberikan kepada keluarga berkenaan ada kami rekodkan.

    "Memang saya terkejut dengan perbuatannya, tetapi secara peribadi saya memaafkannya kerana percaya Tuhan akan membalas perbuatan biadap itu," katanya sambil mengakui kejadian itu yang pertama dialaminya sepanjang 24 tahun berkhidmat di hotel terbabit.




    Sumber: KIcapmanis

    Popular Posts - Last 7 days

    Popular Posts - Last 30 days

    Blog Archive

    LIVE VISITOR TRAFFIC FEED