Translate

30 August 2016

Datuk Seri Adnan Abu menafikan dakwaan kononya sudah bercerai dengan ipenyanyi Adira Suhaimi untuk berkahwin dengan pelakon Ruhainies.


Tak Akan Buang Isteri-Isteri Tapi Kalau Tambah Mahu


.

Ahli perniagaan Datuk Seri Adnan Abu menafikan dakwaan kononya sudah bercerai dengan isteri kedua iaitu penyanyi Adira Suhaimi untuk berkahwin dengan pelakon baharu Ruhainies.



mStar online melaporkan, Adnan atau lebih dikenali sebagai Datuk Red, 38, berkata, dia tidak akan menceraikan isteri-isterinya semata-mata untuk berkahwin lain.

"Lawak betul, saya sayangkan Adira dan dia pun sedang mengandungkan anak saya, macam mana gosip keluar kami bercerai pula, sibuk betul orang bercakap tentang saya ya.

"Saya tidak akan buang isteri-isteri saya, tapi kalau tambah saya mahulah," ujarnya.

Datuk Red menjawab berita di ruangan laman sembang gosip bahawa dia sudah menceraikan isteri keduanya Adira dan merancang untuk berkahwin dengan pelakon baharu Ruhainies.

Datuk Red turut mempunyai seorang isteri yang dikenali sebagai Sharifah atau Datin Red.





Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED