Translate

26 July 2016

Belakang Tabir dan Official Trailer Filem "Temuan Takdir", Di Pawagam Dekat Anda Daripada 11 Ogos 2016





Temuan Takdir " A Temuan Takdir opening in Cinema's on August 11, 2016


Temuan Takdir
Tarikh Tayangan : 11 Ogos, 2016
Klasifikasi : P-13


Temuan Takdir terbitan Zazen Design & Production berjaya menggabungkan bintang terkenal dan bakat baru.
Filem Temuan Takdir adalah sebuah filem hasil arahan pengarah Dhyan Vimal dengan barisan pelakon-pelakon utama iaitu Dato’ Zahim Albakri, Vanidah Imran, Ery Zukhairi, Azura Zainal, Amai Kamarudin, Malieq Abdullah, Kiranjit Kaur dan Thanuja Ananthan.


Berlatar belakangkan kisah penyiasatan polis, yang mengisahkan cerita dua orang adik-beradik; ACP Tuan Roslan dan adiknya,

Inspector Shariff menyiasat sebuah kes rompakan yang melibatkan van sekuriti. Penyiasatan kes ini menuding jari ke arah tiga perompak utama iaitu Omar, Faisal dan Vikram, dan mengundang sesuatu yang tidak disangka ke dalam kehidupan adik-beradik polis ini. 

Tuan Roslan harus mengejar masa dalam menyelesaikan misteri kes ini, mencari ‘Mastermind’ yang merancang segala-galanya.

Filem ini mengalas takdir yang tersurat buat pasangan adik-beradik ini dan tanggungjawab seorang anggota polis terhadap tugasnya.

Filem Temuan Takdir dipersembahkan oleh Pertubuhan Sahabat Insan Malaysia (Friends To Mankind). Penaungnya adalah Yang Mulia Datuk Paduka Noor Aini Binti Datuk Abdullah dan Dhyan Vimal sendiri merupakan Pengasas dan Pengerusi Pertubuhan itu. Di bawah sokongan ‘Project Dignity’ Friends To Mankind, filem ini menjadi satu inisiatif kepada individu yang berminat dan berkemahiran dalam terbitan dan produksi filem.



Penaung Friends to Mankind Yang Mulia Datuk Paduka Noor Aini Binti Datuk Abdullah 

TEMUAN TAKDIR gabungan aksi, romantik dan tanggungjawab terhadap negara
Temuan Takdir, Pengarah dan Barisan Pelakonnya



Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED