Translate

25 October 2015

Rakaman video menunjukkan bayi yang berusia 2 tahun didera oleh seorang pengasuh pusat asuhan kanak-kanak di Terengganu menjadi viral.



(Video) Ibu Hanya Mampu Menangis Lihat Video Anak Berusia 2 Tahun Didera Pengasuh Pusat Asuhan


Seorang ibu hanya mampu menangis selepas melihat rakaman video yang tersebar menunjukkan anakknya yang berusia dua tahun sedang didera oleh seorang pengasuh pusat asuhan kanak-kanak di Jalan Bukit Kecil, Kuala Terengganu

Ibu tunggal berusia 40 tahun itu yang enggan namanya didedahkan, berkata, laporan polis telah dibuat dibuat kerana tidak mahu kanak-kanak lain menjadi mangsa seperti anaknya.

Menurutnya, dengan melihat video berkenaan segala perosalan mengenai kesam lebam dan bengkak pada bahagian badan anaknya.

"Tergamak dia buat macam tu kepada anak saya, saya rasa nak menangis, semanangat saya baru hendak pulih selepas suami meninggal, mereka buat macam ini dekat anak saya,"katanya dipetik laporan berita Astro Awani.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, ACP Adris Abdul Ghafar mengesahkan menerima satu laporan mengenai kejadian dan siasatan mengenai kes ini telah dijalankan.

Rakaman video berdurasi 44 saat itu dikatakan dirakamkan pada 15 Oktober telah tersebar di laman sosial yang menimbulkan kemarahan masyarakat. - Siakapkeli.my

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED