Translate

26 July 2015

Taktik sekumpulan ahli kongsi gelap menjalankan aktiviti memproses dan mengedar dadah yang dibungkus menyerupai nasi kandar terbongkar

Rahsia Nasi Kandar RM1.5 Juta Terbongkar

   
Taktik sekumpulan ahli kongsi gelap menjalankan aktiviti memproses dan mengedar dadah yang dibungkus menyerupai nasi kandar terbongkar selepas mereka diserbu Pasukan Khas Taktikal Perisikan Narkotik (STING) di tiga lokasi berasingan di negeri ini Selasa lalu.
Rahsia Nasi Kandar RM1.5 Juta Terbongkar - VITDAILY_in
Suspek terdiri lima lelaki tempatan yang dipercayai ahli Geng 04 dan Sio Sam Ong itu diberkas di dua buah kondominium di Bayan Lepas dan di Butterworth dalam serbuan mulai pukul 9.30 pagi hingga 10.45 malam.
Operasi tersebut dijalankan dengan kerjasama sepasukan polis daripada Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri.
Ketua Polis negeri, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, pembongkaran kegiatan sindiket terbabit dilakukan selepas penahanan suspek pertama berusia 39 tahun di sebuah kondominium di Bayan Lepas.
“Di kediaman itu, kita berjaya membongkar sebuah makmal memproses heroin dan setor menyimpan dadah sintetik yang dibungkus menyerupai bungkusan nasi kandar. Antara dadah yang dirampas ialah heroin, he­roin base, syabu, serbuk kafein dan bahan kimia.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED