Translate

27 January 2015

Zizan Mohon Maaf Secara Terbuka Isu Berlagak Di MLM

Zizan Mohon Maaf Secara Terbuka Isu Berlagak Di MLM 2014




Hari ini melalui statusnya sendiri, Zizan Razak membuat permohonan maaf secara terbuka. Menurut apa yang kami rasa, permohonan maaf itu adalah merujuk kepada penggunaan kata hitam manis terhadap Dayang Nurfaizah ketika dalam persembahan di pentas Maharaja Lawak Mega 2014 pada malam Jumaat lalu.

“Saya hendak memohon maaf dengan seikhlas-ikhlasnya atas kata kata saya yang mungkin telah menyinggung perasaan sesiapa saja yang menyaksikan saya di pentas MLM minggu lepas”

“Saya hanya berniat bergurau dan tidak pernah berniat untuk mengguris hati sesiapa pun. Maafkan saya. Jujur dan ikhlas dari saya,”, kata Zizan,

Bagaimanapun, baguslah jika Zizan dah memohon maaf. Tiada manusia yang tidak pernah melakukan kesilapan. Semoga pihak yang terasa itu dapat memaafkan kesilapannya.

Nur Fazura juga sebelum ini ada tweet yang kurang senang dikhabarkan dituju kepada sikap Zizan Razak yang menyampuk ketika juri itu memberikan komen. ─ Siakapkeli.com.my

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED