Translate

28 November 2014

Video Ngeri Bekas Jahitan Di Dada Terbuka Menampakkan Jantung



Sungguh mengerikan, itulah yang dapat digamabrkan apabila anda melihat video di bawah nanti yang memang bertetangan dengan kehidupan fizikal manusia normal. Video tersebut telah dimuat naik di dalam laman LiveLeak.

Didalam video nanti akan menunjukkan sorang lelaki yang sedang bercakap sambil isi dadanya terbuka dan menampakkan organ dalamnya seperti jantung yang sedang kembang kempis. Apabila lelaki tersebut bercakap dan bernafas isi dadanya akan terbuka dan tertutup dan akan berulang-ulang.

Bagaimanapun tidak dapat dipastikan kejadian ini berlaku dimana dan dar segi percakapan ia mungkin dari salah satu dari tiga negara seperti Bangladesh, India dan mungkin Paskistan

Dari pemerhatian admin sendiri kejadian ini mungkin lelaki ini baru selesai pembedahan dan bekas jahitan tersebut telah terbuka mungkin kerana tekanan dari sesutu yang terkena dadanya. Sekadar andainya.

Admin ingatkan jika anda jenis lemah semangat jangan tengok video ini. Kepada yang berani mari kita saksikan..- Siakapkeli.com.my

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED