Translate

16 October 2014

PUNCA SEORANG WANITA DIBELASAH DAN DIBOGELKAN DI TEMPAT AWAM AKHIRNYA TERJAWAB

 | Oct 16, 2014 0 Comments
Kecoh juga baru-baru ini dengan penyebaran gambar dan video seorang wanita dibelasah dan dibogelkan di tempat awam. Banyak versi cerita juga timbul antaranya ekoran perselisihan faham dan sebagainya.

Namun menurut sumber berita DailyMail, wanita berkenaan dipercayai adalah perempuan simpanan. Dia diserang hendap oleh empat wanita yang sedang ‘naik hantu’ ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya dekat Puyang, China baru-baru ini.
Mangsa yang dikenali sebagai Lin Yao Li, 38, dikatakan dipukul dan ditendang di bahagian paha serta dada oleh isteri kepada teman lelaki mangsa di tempat awam dengan kejam ekoran berang dengan perbuatan mangsa yang disyaki mempunyai hubungan sulit dengan suaminya.
Lin Yao LiCEN_ConcubineBeating_08.jpg
Lebih malang, bukan sahaja dibelasah dengan teruk, isteri kepada kekasih mangsa bersama tiga rakannya turut bertindak membogelkan mangsa tanpa rasa simpati di kaki lima sebuah pusat membeli belah di wilayah tersebut. Tidak hanya ditendang bertubi-tubi, aksi ala-ala kung fu itu turut menyaksikan mangsa ditarik rambut di sepanjang laluan pejalan kaki di bandar Puyang dalam keadaan berbogel.
wanita di belasah dan di bogel di tempat awamwanita dibelasah dan dibogel di tempat awam
Daily Mail melaporkan, ketika kejadian orang awam hanya mampu melihat kejadian tersebut tanpa bertindak untuk menolong mangsa dengan beranggapan ia melibatkan “urusan hati” antara golongan wanita serta setimpal dengan perbuatan mangsa yang merampas suami wanita lain, meskipun mangsa sedang meraung kesakitan.
wanita dibogel di tempat awamCEN_ConcubineBeating_05.jpg
Memetik kenyataan seorang lelaki tempatan, Jun Feng, 30, yang berada di tempat kejadian kepada sebuah televisyen tempatan sebagai berkata, insiden sebegitu disifatkan sebagai ‘perkara biasa’.
“Isteri marah dan teman wanita membalas dendam kepada lelaki yang menipu mereka dengan menyerang wanita lain. Orang ramai tidak cenderung untuk melibatkan diri kerana mereka melihat ia sebagai “luahan” hati,” katanya yang membantu mangsa selepas melihat mangsa dalam keadaan terbaring gara-gara dipukul dengan teruk.
Mangsa telah dibawa ke sebuah hospital berdekatan untuk mendapat rawatan lanjut selepas merayu kepada orang ramai agar menghubungi ambulans. Dilaporkan, kejadian serangan hendap tersebut merupakan insiden kedua di China selepas seorang wanita sebelum ini juga dibelasah dan dibogelkan di tepi jalan.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED