Translate

24 June 2014

Amy Search berkata dia sudah malas untuk mengambil tahu mengenai perihal anaknya Nabila Huda

Peminat ajak Nabila Huda keluar Islam?

19 Jun – Pelakon popular Nabila Huda tidak pernah lekang dengan kontroversinya, dan yang terbaru seorang pengikutnya di laman sosial Instagram, Darian Christ telah menulis komen mengajak aktres tersebut menukar agama memandangkan Islam dilihat sudah tidak relevan dengan kehidupannya.
Bapa kepada aktres itu yang juga merupakan penyanyi rock terkenal, Amy Search dengan nada kecewa berkata, dia sudah malas untuk mengambil tahu mengenai perihal anaknya itu.
"Sebenarnya, saya baru tahu perkara ini. saya dah malas! Saya tidak mahu komen apa-apa. Saya hanya akan berkongsi perasaan bersama isteri saya sahaja. Saya tidak akan bercerita kepada media.

Peminat ajak Nabila Huda keluar Islam?
"Dengan siapa dia bersama, di mana dia berada, saya tidak tahu dan tidak mahu ambil tahu. Biarlah dia," kata Amy yang dipetik dari sebuah akhbar tempatan.
Tambah vokalis kumpulan Search ini, dia betul-betul kecewa dengan kelakuan anaknya itu apabila Nabila telah dinobat sebagai Selebriti Wanita Paling Seksi pada majlis Anugerah Stail EH! 2014 baru-baru ini.
Dalam pada itu, Amy berkata, jika sebelum ini dia selalu menasihati dan menegur sikap anak perempuannya itu, tetapi kali ini dia mahu mengambil pendekatan untuk tidak memberi sebarang komen atau nasihat lagi kepada Nabila.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED